Search This Blog

Saturday, December 5, 2009

kesedihan tiada akhir

Tegukkan arak yg mbuatku merasakan keindahan semu nikmat dunia trnyata tdk bsa menjadikan hatiku yg sdang gundah menjadi snang...sma hanya smentara,stelah ku sadar dan aku trbangun kudapati semua tak bsa mengembalikan keadaan seperti smula..keindahan semu yg yg dipuja sbgian orang sbgai obat sgala masalah..aku mulai merenung dan aku trus trdiam melamun seakan duniaku trhenti..tiada keindahan yg kurasakan..
Aku merasakan ksedihan yg sangat luar biasa dan aku merasa tak ingin hdup lg..duniaku tlah mati oleh cinta yg kucurahkan pdamu..tp apa yg ku dapatkan darimu?hanya penyesalan yg kurasa..hanya impian2 kosong..
Aku hanya manusia bodoh yg memuja keindahanmu..mengaggumi ayu parasmu..
Mencintaimu adl ksalahan trbesar dlm hdupku..begitu mudahnya kau mempermainkanku sdangkan aku mencintaimu dg sepenuh hatiku..
Waktu brjalan bgt cepat tp aku tetap trpuruk..trpuruk dlm ksedihan yg tak brujung..

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive

Powered By Blogger